9. feb. 2013

Vind Hokus Pokus poser!

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET!
Uuups... Fredagskonkurrencen er lige pludselig blevet til lørdagskonkurrence denne uge - beklager forsinkelsen!!

Men NU har du altså mulighed for at vinde 1 stor og 1 lille Hokus Pokus pose (fint navn, ikke!) fra OYOY. Jeg sælger poserne i min webshop og er selv meget, meget glad for dem herhjemme. De bliver brugt til alt fra legetøj til blomster - ja, selv vores juletræ stod i en Hokus Pokus pose i år. Du kan se mere om poserne her.

Så altså, det er et par poser med uendelige anvendelsesmuligheder du nu kan vinde! Se hvordan du kan deltage nedenunder billedet!




Det du skal gøre er at skrive en kommentar under dette indlæg - gerne med et par ord om hvad du synes om vores boligreportage fra Lotte Fynboes hjem (altså kvinden bag designet af disse lækre poser).

Og ekstra glad bliver jeg om du deler indlægget på Facebook eller på din blog, eller tilmelder dig mit nyhedsbrev :) (dette er dog intet krav for at deltage).

Dog er konkurrencen lidt forsinket denne uge, men til gengæld så har du mulighed for at deltage helt indtil mandag den 18. februar kl. 14.00! Jeg trækker vinderen ved hjælp af random.org.

Held og lykke!
Heidi


17 kommentarer:

  1. Lækre billeder og lækker bolig - Bare mit hjem kunne se sådan ud bare en gang i mellem!
    Og dejligt at høre historien bag huset :)

    SvarSlet
  2. Der var mange fine detaljer i Lottes hus og selve huset var også bare møglækkert! Jeg er vild med entreen - og den søde vovse:-)

    SvarSlet
  3. Skøn boligreportage, som præsenterer et flot hus med personlig indretning - en skøn blanding af design og unika samt egne ideer. Tak for inspirationen og "kigget". Fint at se OYOY, hos designeren selv! Det er jo ret stramt design, men her er det blødt op af hyggelige og klassiske omgivelser.

    Mvh. Helene
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg var vild med boligreportagen som var meget inspirerede og interessant lige præcis som en boligreportage skal være :)
    //Lonni

    SvarSlet
  5. Skøn reportage som giver en så meget inspiration. Håber jeg bliver den heldige, de poser er så flotte:-) Hilsrn Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  6. Jeg vil smadder-gerne vinde sådanne poser, da jeg mangler noget til mine blade og til et tæppe m.m. i min stue..de er flotte!
    Boligreportagen var flot, - kan huske det gule møbel som gav et godt og frisk "velkommen" til de besøgende. Og dét at familien valgte at twiste nogle møbelklassikere ind sammen med det nye gav en god personlighed...hvem der bare boede i "Den gamle Lægeklinik" :)
    Hilsen

    // CUPCAKE-STYLISTEN //
    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  7. Skønne poser fra en kvinde med et skønt, skønt hjem. Det var en super fin og ikke mindst inspirerede reportage.

    SvarSlet
  8. Hei Heidi!
    Finfin giveaway, klart jeg melder meg på :)
    Jeg synes reportasjen var kjempefin - min favoritt var absolutt arbeidsplassen hennes. Veldig elegant!

    Klem,
    Signe

    SvarSlet
  9. Elsker at se boligreportager. Syntes ofte, man kan finde nogle gode ideer. Vil gerne deltage i denne konkurrence ;-)

    SvarSlet
  10. Jeg var helt vild med det gule "POP" af et møbel i entreen, og glæder mig til del 2. Poserne her kan jeg sagtens finde en masse steder at bruge i det nye hus, fx til vasketøj på badeværelset, genbrug i køkkenet eller bedst af alt; flot opbevaring til det legetøj Otto nok kommer til at have i stuen, nu hvor hans værelse bliver ovenpå. Haps, håber på lidt held.

    SvarSlet
  11. Skøn skøn reportage..Der ikke noget bedre end et kig ind i andres hjem..Man bliver næster altid inspireret
    af et eller andet..Pragtfuld stil hende Lotte har..Et lækkert nordisk look med enkelte PANG farveklatter..Lige mig..
    Nå ja, hun er jo også en fantastisk designer..;O)

    Kh Betina

    SvarSlet
  12. Det jeg har set af reportagen tegner godt - fotos er suveræne. Mangler mangler evig og altid opbevaring til mit garn

    SvarSlet
  13. jeg elsker at se hvordan andre folk indretter dere hjem , så jeg selv kan få lidt inspiration.

    SvarSlet
  14. Vakkert hjem og en herlig boligreportasje:)

    SvarSlet
  15. Jeg syntes boligrapportagen er meget inspirerende. Stilen i hjemmet er en smule anderledes end min egen, men jeg er vild med den alligevel, da den er lys, let og personlig som jeg kan lide det.

    SvarSlet
  16. Hej Heidi - jeg syntes jeres boligreportage var fantastisk - smukt hjem:) Jeg ville vildt gerne vinde denne Giveaway - da jeg syntes disse hokus pokus poser er super skønne. Jeg krydser fingre, og god søndag,
    Ax

    SvarSlet
  17. flot reportage
    mvh
    Kirsten
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!