22. feb. 2013

Vind en Bones plakat!

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET!
Nye vinderchancer her på Hallingstad, og denne gang er der hele 3 chancer for at vinde!! Jeg sætter én af hver slags Bones plakat fra Hagedornhagen på højkant. Så der er hele 3 af jer som kan være heldige at vinde en rigtig flot (og sej!!!) plakat! Du kan se alle tre varianter af plakaten her.

Så har du ikke lyst til at deltage? Se hvordan du kan få fingrene i de fine præmier nedenunder billedet.


For at deltage skal du lægge en kommentar nedenunder dette indlæg, og fortæl mig hvor i dit hjem en eventuel Bones plakat skal hænge.

Del meget gerne også på Facebook - hvis min side kunne nå 600 likes på FB inden konkurrencen er omme ville jeg blive EKSTRA glad :) Og husk endelig også at lægge dig til som følger af bloggen via Google friend connect eller Bloglovin, og tilmeld dig mit nyhedsbrev :)

Jeg trækker 3 vindere fredag om en uge (1. marts) kl. 14:00 vha. Random.org. Held og lykke!!!!!

God weekend!
Heidi




23 kommentarer:

  1. De skal klart hænge i stuen over sofaen .Mvh Charlotte
    heksen66@gmail.com

    SvarSlet
  2. Meget smukke og elegante i udtrykket - måske man kunne være heldig - håber du har haft en god vinterferie og nydt den til fulde

    SvarSlet
  3. De er så fine. Hvis jeg vandt en skal min mand have den, vi har nemlig 10-års bryllupsdag på fredag - og jeg synes at de her plakater er rigtig herrekunst. Jeg håber at han så ville hænge den op på sit hjemmekontor som trænger til lidt stil :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte og stilrene, jeg vil med stor glæde hænge en på vores billedevæg i stuen.

    SvarSlet
  5. Hej Heidi
    De er bare super flotte!
    Hvis jeg vandt, saa skal den haenge i min stue....
    Marie

    SvarSlet
  6. Den skulle placeres over sengen i soveværelset, der ville den skabe en fantastisk stemning. Det er iøvrigt et super lækkert print..
    God weekend

    Mvh
    Nicklas
    brix.nicklas@gmail.com

    SvarSlet
  7. Vi har lavet "nyt-gammelt-køkken-stue-alrum" - der er stadig en bar væk fordi jeg ikke har fundet "det rigtige" - men det er da denne <3 Ville passe perfekt til de grønmalede trægulve, den gamle stålbordplade fra min mands hjemkundskabskøkken på læsøskole osv :)

    Kh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  8. Jeg ville hænge den i min entre... som jeg forhåbentlig snart bliver færdig med at male... :o)

    Kh Jannie

    SvarSlet
  9. Meget smukke Den skulle da helt bestemt hænge i min stue, så jeg kunne nyde den hver eneste dag <3
    (psvogelius@gmail.com)

    SvarSlet
  10. Vi skal netop i gang med at hænge lidt billeder op på en meget bar væg, så der ville den tage sig godt ud, et sted over børnenes dukkehus, som troner på stuegulvet i mangel af gulvplads på børneværelset.

    SvarSlet
  11. Jeg er ved at lave en billedvæg over vores sofa og der vil den passe perfekt ind!

    SvarSlet
  12. Jeg ville hænge den i vores stue :)

    SvarSlet
  13. Hvis jeg var så heldig, så skulle den hænge i vores køkken/alrum:)

    Mvh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  14. Jeg tror den ville skulle hænge i vores entre, der trænger jeg til at få skiftet ud i billederne:-)

    rikkemadsen82 (a) gmail (.) com

    SvarSlet
  15. Sååå fine:) Denne måtte jo få en hedersplass i stua:)
    Tusen takk for ditt flotte nyhetsbrev:)

    Fin mandag til deg:)

    Annelise:)

    SvarSlet
  16. Det var egentlig et overraskende svært spørgsmål. Men umiddelbart i vores køkken/alrum eller entreen.
    Begge dele mangler gevaldigt noget pænt på væggene.

    Stina

    SvarSlet
  17. Jeg står lige nu uden et rigtigt hjem, da jeg står med et ben i Aalborg og et ben i København - så derfor vil jeg hænge billedet det eneste mulige sted; på indersiden af min kuffert ;-) Der ville det også pynte!

    Kit Jürgens

    SvarSlet
  18. Uh den skulle helt sikkert hænge over vores nye skrivebord!

    SvarSlet
  19. Line Reedtz26 februar, 2013

    De plakater er simpelthen så flotte! Hvis jeg skulle være en af de heldige vindere skal den op på væggen i min stue :)

    SvarSlet
  20. De er fede! Er jeg heldig, skal den hænge på væggen ved trappen til vores 1 sal:) det kunne se godt ud:)

    Deler og er tilmeldt på Google og er fan på fb:)

    Rigtig god dag til alle!:)

    Mvh.

    Annesofie

    SvarSlet
  21. Hvis jeg bliver den heldige, så vil jeg hænge dem i vores stue :) <3

    SvarSlet
  22. Plakatten vil få en fin æresplads her i denne collage i min lille stue (se billede):

    http://rainycloudsinthesky.blogspot.dk/2012/12/der-er-flyttet-en-lille-abe-ind.html#uds-search-results

    Her vil den pynte sammen med et lille gevir, grafiske tryk, Donna Wilson plate og boyesens aben.

    SvarSlet
  23. Dem vil jeg hænge i køkkenet.

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!