1. feb. 2013

Tillykke!!

TAK til alle jer som har tilmeldt jer mit nye nyhedsbrev i løbet af den sidste uge!! Jeg har nævnt det nogle gange allerede, men jeg siger det igen; jeg er helt overvældet og vildt taknemlig!

Jeg glæder mig til at sende det første nyhedsbrev til dig, spækket med inspiration og gode tips. Jeg håber også at du allerede fundet nogle gode fif i mine 10 tips til personlig indretning af dit hjem, som du jo får med det samme du tilmelder dig.

Men hvem skal de fine knappe-knager så hjem til? Kig lige nedenunder billedet og se om det måske er dig der er den heldige :)


Vinderen er Åsa Rasmussen. Tillykke til Åsa!! Vil du være sød at sende mig din adresse på heidi@cousin.dk, så kommer knapperne til dig hurtigst muligt!

Weekenden byder for min del på masser af inspiration både når det gælder boligindretning og børnetøj, så det kan kun blive en dejlig, dejlig weekend! Følg mig på Instagram (@hallingstad_dk), så kan du kigge med :)

God weekend!
Heidi


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!