21. feb. 2013

Rømø

Tænkte jeg ville vise jeg et par glimt fra sommerhuset på Rømø. Eller ferielejlighed er måske den helt rigtige betegnelse, da det er et rækkehus og det befinder sig i et feriecenter. Dejligt praktisk og med masser af legemuligheder for børnene med svømmehal og store legepladser udenfor. Og selvfølgelig; der er ikke lang vej til vand og strand ;)

Da det er et sommerhus så har vi jo overtaget huset med møbler, og de fleste af dem har fået lov til at stå. Vi sætter langsomt vores eget præg på indretningen. Udfordringen er dog at lave det personligt, når huset også udlejes. Men det skal der nok komme en løsning på :)

Her er et par glimt at hvordan der ser ud lige nu.







Heidi



2 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg er lige stødt på din blog og nyder at være her, så jeg følger med :-)
    Fine detaljer fra sommerhuset, naturligt og varmt.
    Hilsen Nola

    SvarSlet
  2. Hej
    Fine billeder, det ser bare saa hyggeligt ud.
    Gode weekend Heidi
    Knus
    Marie
    PS: Min mor har faaet din pakke og den er sendt videre til USA. Den skulle dukke op en af de naermeste dage :o)

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!