6. feb. 2013

Forandringer på vej...

I skrivende stund sker der store forandringer herhjemme. En væg er ved forsvinde, og vi får lige pludselig en helt anden stue. Juhuu!!! Der er masser af ting der skal laves endnu, og vi kommer nok til at bo i et byggerod i de næste par uge. Men det skal nok blive meget godt til sidst :)

Der kommer selvfølgelig billeder af forandringerne her på bloggen. Dog tager det nok lidt tid inden det sådan ser præsentabelt ud igen... Lidt ærgerligt da jeg lige har fået en ny kameralinse som skal testes :( Men et eller anden skal jeg nok finde at tage billeder af alligevel :)

Her er linsen i hvert fald testet på både blomster og børn (som btw er dybt koncentreret om meget vigtige sager...).



Jeg er tilbage i morgen med en rigtig spændende boligreportage, så glæd jer!
So long!
Heidi

10 kommentarer:

  1. Oii det lyder spændende...glæder mig til at se mere. Super fede billeder..:-))

    SvarSlet
  2. Tak, Bettina. Og ja, det bliver spændende! Når bare vi får byggerodet overstået... Men det kender du jo godt ;)

    SvarSlet
  3. Så flotte bilder, Heidi! Jeg gleder meg til å se resultatet av oppussingen deres! Det synes jeg alltid er moro å se;) Hva slags linse har du brukt her? Ha en fin dag! Klem Monica

    SvarSlet
    Svar
    1. Takk Monica. Gleder meg også til å vise det :) Linsen er en Tamron 18-270 mm F/3,5-6,3

      Slet
  4. Jamen altså det blir da rigtigt spændende med ombygningen, glæder mig til at se mere. Ej ny kameralinse, rigtig dejlige billeder. Ha en rigtig skøn uge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Glæder mig til det hele er klart og kan vises her på bloggen :)

      Slet
  5. Lyder spændende, det glæder jeg mig til at følge - og så med ny linse, det kan kun blive rigtig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at du har lyst til at følge med, Anita :)

      Slet
  6. Der lyder spændende og der er ikke noget bedre end fornyelse. Det giver straks nye ideer til indretning mv. :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man går jo helt i selvsving med idéer, så det er dejligt :) Bare nu det byggerod kunne forsvinde hurtigt! Ha' en dejlig dag, Birgitte!

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!