11. jan. 2013

Vind Playtype kalenderplakat

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET
Så er vi tilbage på sporet med de faste fredagskonkurrencer, og skyder 2013 i gang med en meget passende præmie synes jeg. Du kan vinde intet mindre end en lækker kalenderplakat fra Playtype.

Lidt sent med en kalender, vil du måske mene... Men altså, vi er jo kun lige startet på et fantastisk nyt år og en flot grafisk kalender gør året jo bare endnu bedre, ikke?

Kalenderplakaten som du kan vinde er i størrelsen 70 x 100 cm (lidt større end den som hænger på mit kontor) og er trykt på 120 grams papir. Den viser årstal, måneder, dato og dage i skrifttyperne Hill Regular/Hill Bold og Home Display Bold. Den kan hænges op i en ramme, eller bare på væggen som den er.

Jeg er selv meget glad for det grafiske element som den udgør på mit kontor, og også det hurtige overblik den giver mig over månederne fremover.

Hvis en sådan plakat blive din, skal du kigge nedenunder billederne hvad du skal gøre.







For at være med i trækningen om kalenderplakaten skal du blot lægge en kommentar under dette indlæg. Skriv gerne hvad dine planer er for 2013, men det er dog ingen betingelse for at deltage (jeg er bare nysgerrig som sædvanlig...).

Jeg bliver også som altid meget, meget glad hvis du deler konkurrencen på FB eller på din blog :)

Vinderen findes fredag om en uge (18/1-2013) kl. 14:00 ved hjælp af Random.org.
Held og lykke!
Heidi

20 kommentarer:

  1. Mine planer for 2013 er at blive gældfri
    mvh
    kirsten
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Uh den er lækker, sjældent set!
    Planerne for 2013 er mange.
    1 få kørt yngstemandeb godt ind i vuggestuen
    2 søge og FÅ er job
    3 indrette drengens deleværelse så det passer til to skoledrenge i stedet for 2 børnehavedrenge - udfordring!
    4 efter et år på barsel - få tid til mig og mine planer
    Osv osv osv osv ;-)

    Faldt over din blog gennem DIB og det ser lovende ud

    Jette

    SvarSlet
  3. Tænkte nok, at det ville være den, der ville komme i konkurrencen - juhuu.
    2013 byder på masser af arbejde med både fuldtidsarbejde og blog, men også på flere udlandsrejser til bl.a New York og Toronto.

    SvarSlet
  4. Lækker kalender :-) Nu hvor jeg tænker over det, er der faktisk ikke så mange planer for det nye år. Den eneste større ting der er planlagt er sommerferien, som går til Barcelona (der skulle nok kunne findes et par motiver til Instagram :-) ) Ellers skal jeg bare nyde at jeg d. 1/3 har 10-bryllupsdag med min søde mand, og at jeg har to dejlige børn, som nok skal sørge for at kalenderen ikke forbliver tom i 2013.

    SvarSlet
  5. Jeg har store planer, skal aflevere speciale i sensommeren, så en lækker kalender vil blive taget imod med kyshånd ;-)

    SvarSlet
  6. Åh, der er mange planer, som jeg gerne vil have realiseret i 2013. Jeg har til en start inviteret familie til arbejdsweekend, hvor loftet skal ryddses for ting, som skal videre. Det blivende skal stå i kasser med navn på indhold. Og de to kister, jaahh, jeg vil gerne have den ene ned, og have den malet på en fed måde..
    Den anden, den bliver på loftet - med alle mine sko, som jeg ikke mere bruger, fordi ja jeg kan ikke gå i så høje hæle mere.

    Oprydning frigiver energi til noget andet.
    Især glæder jeg mig til at male kisten, da min afdøde far har lavet den, som svendestykke, og jeg er meget glad for den.

    Min stue skal males, og det skal være med helt hvide lofter. En New Yorker tapet (sort/hvid)i den ene ende af stuen. Mere lys, dvs. flere lyskilder..
    Mit Piano skal flytte på et værelse. Det passer ikke ind i den stil, som jeg er igang med at etablere i stue og alrum. Glæder mig til, at hjælpen kommer til foråret.

    Kedsomhed er ikke med i ordbogen 2013, ej heller i kalenderen..Måske den flotte her, hvem ved..;)

    Jeg vil også gerne have gjort mine to terrasser gjort mere indbydende i den nordiske stil. Og et par liggepladser vil være lykken, især en flyder som står på min ønskeliste til sommer.
    Da ryggen ikke er god, er der også to højbede til urter og mistbænk på tegnebrættet.

    Det er jo ikke sikkert at det alle ønsker kan indfries i år, men så er der også noget til næste år. Der skal jo være balance mellem indtægter og udgifter..;)

    Rigtig god weekend...Og jeg krydser fingre.
    Snevejrshilsen fra Birthe R. Nygaard

    SvarSlet
  7. Fantastik Give Away.... Lige den plakat jeg mangler herhjemne(0:
    Mine planer for 2013 er at få noget mere ro på, lidt mere motion og ikke mindst holde en fantastisk konfirmation for min datter til april(0:

    SvarSlet
  8. Mange planer konstant og hele tiden - nogen gange for mange på en gang - men pludselig bindes enderne sammen - en daglig organiser hilses velkommen.


    Ser godt ud som du har fået indrettet dit kontor.
    God weekend

    SvarSlet
  9. Føj den er lækker den plakat - den vil jeg gerne vinde :) Jeg har altid 1000 planer som skal ind i en kalender for at jeg husker dem :) Har lige booket 4 ugers sommerferie som straks ville skulle skrives i kalenderen....den er nemlig hellig og kan ikke overrules af andre planer...;)
    Dit nye skrivebord/kontorplads er blevet mega fedt!!
    KH Tine

    SvarSlet
  10. Sådan en fin plakat ville pynte gevaldigt herhjemme :)

    SvarSlet
  11. Mine planer for 2013 er: Mindre syge børn, gøre uddannelse færdig, få job bagefter og komme i gang med vaccination for nogle slemme pollenallergier!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Min plan er at få gjort noget ved den hvide væg over min sofa.

    SvarSlet
  13. Work and play - simultaneously :-))))

    SvarSlet
  14. Mine planer for 2013 er at være mere glad!!

    isabella.hem@gmail.com

    SvarSlet
  15. Min plan for 2013 var å få ny jobb og det har jeg allerede lykkes med :)

    //Mari
    marilier@online.no

    SvarSlet
  16. En fantastisk fin og tøff kalender! Har håp om at 2013 skal bli bedre enn 2012!
    Hilde.

    SvarSlet
  17. Mitt ønske/drøm for 2013 er at etter en feil operasjon for 2,5 år siden,å da i ettertid levd med store smerter så er mitt håp for dette året at jeg skal bli bedre,og smertefri!! Tusen takk!!Klem Randi Otterlei

    SvarSlet
  18. Jeg har termin d 14 feb så min plan er en skøn barsel med søn nr 2 :)
    Knus Sandra

    SvarSlet
  19. Årh den er lækker! Mit 2013 står på at leve lidt mere i nuet med ungerne. Forhåbentlig byder året også på en ny bolig, et arbejde og en vuggestueplads til yngstemanden :)

    SvarSlet
  20. Jeg vil MEGET gerne være med i din fine konkurrence! :-)

    /Camilla
    camilla-thougaard@hotmail.com

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!