25. jan. 2013

Vind knappe-knager!

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET
Yeah - weekend, fredagskonkurrence og nyt nyhedsbrev!! Skøn kombination, synes du ikke? Som skrevet tidligere så har mit nyhedsbrev været længe under opsejling, og der har været lidt tøven undervejs. 

Men NU kan du altså tilmelde dig mit nyhedsbrev, som vil udkomme ca. 1 gang om måneden. Oveni købet modtager du mine 10 tips til personlig indretning af dit hjem når du tilmelder dig nyhedsbrevet!!!!

Selve nyhedsbrevet modtager du på et senere tidspunkt, og det vil sådan overordnet indeholde følgende:
- højdepunkter fra bloggen
- tema (som f.eks. kontor, terrasse osv.) med inspiration og tips
- specialtilbud fra min webshop (og måske også fra mine samarbejdspartnere)

Kunne du tænke dig at dette tikkede ind i din mailbox ca. 1 gang hver måned, så skal du lige tilmelde dig over i højre side af bloggen. Du kan nemt afmelde dig igen, hvis det nu alligevel ikke var noget for dig.



Og tilmelder du dig i dag eller i løbet af den næste uge, så er du med i trækningen af et set med de berømte knappe-knager (1 stor hvid, 1 mellem sort, 1 mellem grå og 1 lille grå)! Så deltagelse i denne uges fredagskonkurrence er altså ret enkel - tilmeld dig nyhedsbrevet og du er med!

Men jeg bliver selvfølgelig også glad for en kommentar og en deler på FB :)
Jeg trækker en vinder fredag om en uge (1. februar) kl. 20:00 ved hjælp af random.org - held og lykke!

Rigtig god weekend!
Heidi



10 kommentarer:

  1. Jeg er så glad for dem, jeg har købt af dig. De er virkelig smukke og jeg kunne sagtens finde plads til nogle i syskolen også, hvor knapknager selvfølgelig ville passe perfekt ind :-)

    SvarSlet
  2. De er så fine:)
    Har ønsket meg de leeeenge!!
    Jeg prøver lykken ♥

    Ha en fin helg:)

    PS: trodde det var slik at man ikke kunne kommentere hos deg lenger jeg, kun på facebook...
    men her var jo kommentarknappen!! Bra:)

    SvarSlet
  3. Å, elsker disse!! Jeg har også ønsket meg disse siden første gang jeg så dem og forelsket meg! Det er lov å prøve;) Har forresten blitt veldig glad i siden din!:)

    SvarSlet
  4. De er ganske fine, dem kan jeg fint bruge:o))
    Gitte Lacarriere

    SvarSlet
  5. Jeg deltager gerne :)

    SvarSlet
  6. Åååå, vil veldig gjerne vinne.... Flott premie!

    Aina B. Nymoen
    (rottebizz@live.no)

    SvarSlet
  7. De er rigtig flotte. Jeg har lige præcis den tomme vægplads de skal hænge på. :)

    SvarSlet
  8. Uha de ville være skønne i mit hjem - har netop købt et gammelt sengebord med skuffer hvor der skal nye greb på...Gad vide om man ikke kunne monterere de her på og få et skønt look med de forskellige størrelser!

    SvarSlet
  9. De er bare SÅ fine! :D

    Jeg er meget klar til at "sætte knapper i"!

    Mvh. Helene
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg kan sagtens finde en god plads til de fede knapper.Er helt vild med designet, og jeg synes, at det er SÅ godt fundet på..Jeg er med på nyhedsbrev i forvejen..Masser af flotte billeder til stor inspiration..Har til gode at læse de seneste, da jeg har haft meget travlt, syg, og meget travlt igen..;)

    Rigtig god weekend, og jeg krydser fingre - endnu engang..<3
    Hilsen fra Birdie//Birthe Rostgaard Nygaard// birthe.gug@live.dk

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!