23. jan. 2013

Nyheder fra Tine K Home - mine favoritter

Jeg fortsætter med at vise jer mine favoritter blandt alle de lækre nyheder, og i dag står Tine K Home for tur. Her er altid masser af skønne ting i blandt som kunne flytte lige direkte ind i mit hjem, og forårsnyhederne er ingen undtagelse :)

Selv om vi vil se masser af pasteller og friske farver her i den kommende sæson, så vil de mere afdæmpede farver også stadigvæk råde. Sort og grå er selvfølgelig fremtrædende, men BRUN vil også få en større plads. Det ses blandt andet i form af den fine "dip-dyed"-stribede pude fra Tine K - den er bare så fiiiin!

Ellers vil jeg fremhæve følgende fra den nye kollektion; fine fyrfadsglas med grafiske mønstre, æsker med batik-mønster, den uundværlige stråtaske med striber og fine nye kurve.




Se hele kollektion inde hos Tine K Home, hvor du allerede nu kan bestille de nye varer. Måske har du allerede spottet en favorit eller to?

I morgen kommer del 2 af boligreportagen fra Julias (The Vintage Hausfrau) hjem! Jeg lægger allerede senere i dag en sneak-peek ud på min FB-side, så hvis du ikke allerede følger mig der så kig lige forbi :)

Flere forårsfavoritter er også på vej! OG ny fredagskonkurrence på fredag - juhuuuu!!
Heidi

4 kommentarer:

  1. Elsker det hele...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan man altså nemt komme til ;) Skønne ting til hjemmet, det er helt sikkret :)

      Slet
  2. Utrolig mye fint!
    Jeg for min del har litt crush på korall-tonene :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, korall-fargene er også veldig, veldig fine. Tror bare det skal bli litt mere sommer før jeg kaster meg over dem ;)

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!