2. jan. 2013

Hverdag

Så er hverdagen her igen, og efter en lang ferie så er der masser af opgaver som ligger og venter. Jeg har mange ny planer for bloggen og der kommer til at ske lidt nyt løbende, så jeg håber du har lyst til at følge med :)

  
Januar er også tiden for nyheder og inspiration, og arrangementer og messer står i kø. Jeg kommer nok ikke til at deltage i det hele, men håber på at kunne nå lidt af det og dele det med jer her inde på bloggen.

Så dagen i dag har stået på lidt planlægning og pakning af en masse ordre fra webshoppen, og snart går årets første tur til posthuset. Godt at være i gang igen :)



I morgen kommer lidt inspiration til dekorative og praktiske vægkalendere - måske lidt sent, men jeg regner med der er andre end mig som er lidt langsom ;)
Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!