4. dec. 2012

Til juletræet

Så kom sneen også her til Sønderjylland, og nu er jeg RIGTIG i julestemning. Det er lige før jeg tager ud og henter et juletræ og pynter løs :) Men det får dog vente til lidt tættere på juleaften...

Men lidt inspiration til hvad som kan hænge på juletræet kan man jo altid bruge, ikke? Så her får I mine favoritter blandt årets nye juletræpynt (uhh, hvor er der bare meget lækkert...).




1. By Nord har en fantastisk samling af julepynt, som bare vokser år for år. Nye af i år er de her fine porcelæns-stjerner - 99,95 kr hos Trendyliving
2. Jeg er også vild med Ferm Livings kollektion af grafisk julepynt (det har I nok allerede luret...), her i form af en smuk papirkugle - 49 kr hos Cool Nordic
3. Lidt mere grafisk julepynt - christmas balls fra Snug. til 4,50€ for 6 stk (DIY pakke)
4. Kobber skal der også på juletræet, og jeg er vild med enkeltheden i de her kobber-ophæng fra Daniella Witte - 60 SEK hos Indreda Utreda
5. Endnu en smuk papirkugle fra Ferm Living - 49 kr hos Cool Nordic
6. Sort stjerne i træ fra Day Home - 99 kr hos Nostalgi
7. Og til sidst, men ikke mindst, det smukke agern i porcelæn fra Nordstjerne - 69 kr hos Cool Nordic

Så skulle årets juletræ se ret så godt ud, tror du ikke :)

Og så er det jeg bliver lidt nysgerrig igen... Hvornår pynter DU dit juletræ, og har du planer for hvordan det skal pyntes i år?

Her i huset venter vi aller helst til lille juleaften med at pynte - sådan gjorde vi det altid når jeg var lille, så det vil jeg gerne blive ved med. Og selv om det på det her indlæg kunne virke som om jeg har fuldstændig styr på hvordan juletræet skal pyntes, så foregår det sådan lidt tilfældigt når dagen kommer ;) Mine favoritter sniger sig selvfølgelig ind (...), men ellers pynter børnene som de nu har lyst til det.

Nu vil jeg nyde sneen og solen, samtidig med at jeg skal have taget lidt billeder og lægge lidt nye ting ind på www.hallingstad.dk - følg med, følg med :)
Heidi


1 kommentar:

  1. Mykje fint her Heidi ☺ Eg liker ofte best juletrepynten fra Day og ByNord, har nokre favorittar i heimen ;) - og ein skal ikkje sjå vekk fra at det kjem til nokre nye i år også...;) Ønsker deg ei fin førjulstid, klem Kjersti

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!