2. dec. 2012

Så er det jul...

... eller i hvert fald næsten. For jeg holder hårdnakket fast i at julen altså ikke er før den 24. december!! Nu er det advent og ikke JUL, men det betyder bestemt ikke at det ikke er lige så hyggeligt :)

1. december og 1. søndag i advent er overstået, og der er ovenikøbet faldet sne i det danske land (dog ikke lige her hvor jeg bor...). Julestemningen er definitivt sat, og nu skal der hygges og nydes frem mod jul :)

Jeg har lavet et lille jule, eller nok nærmere advents-moodboard som viser lidt af hvilke farver og ting som vil præge mit hjem i tiden fremover. Ikke typiske julefarver, men lidt afdæmpet og selvfølgelig præget af de sorte og hvide kontraster. Og så har kobber sneget sig godt og grundigt ind i min jul i år ;)




Så med det her moodboard vil jeg ønske jer er en rigtig dejlig adventstid!! Håber I har lyst til at følge med her på bloggen frem mod jul - her kommer masser af inspiration til julepynten og julegaverne. Og så er par dejlige konkurrencer, selvfølgelig ;)
Heidi

2 kommentarer:

  1. For et herlig moodboard du har laget! Virkelig vakkert.

    Adventsklem fra meg
    Nina

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!