6. dec. 2012

Julegaver

Er du klar med julegaverne? Det er jeg bestemt ikke, men med god hjælp fra gemalen er vi godt på vej. Og heldigvis har vi webshops her i den travle førjulstid, siger jeg bare! Det er så dejligt nemt at sidde hjemme (i varmen!!!) og bestille, og så dukker varerne op et par dage efter :)

I den fredagskonkurrence som blev afsluttet i sidste uge, bad jeg jer som deltog om at fortælle mig hvilke ting fra www.hallingstad.dk som I ønsket jer til jul. Og som skrevet før, så var det vildt hyggeligt at se hvilke ting som I gerne vil have skulle ligge under jeres juletræ :)

Baseret på jeres svar og på mine egne favoritter i shoppen lige nu, kommer her lidt julegavetip fra mig til jer. OG jeg har fra i dag af og resten af året FRI FRAGT (til danske adresser) på alle bestillinger, så det er bare at slå sig løs ;)



1. Pude "I am what I am" fra HKliving - 349 kr
2. Opbevaringspose fra OYOY - 189 kr
3. Kort fra Ylva Skarp - 135 kr for 4 stk.
4. Fyrfadsstager i kobber fra Louise Roe - 199 kr (stor) og 99 kr (lille)
5. Opbevaringskasser med strikket betræk fra Hübsch - fra 145 kr
6. Knappe-knager fra HKliving - fra 59 kr
Alt fra www.hallingstad.dk



1. Tallerken/platte (vintage) med gulddekorering - 125 kr
2. Strikket pude med sorte og brune striber fra Louise Roe - 599 kr
3. Pude med tal fra HKliving - 239 kr
4. Viskestykke fra OYOY - 99 kr for 2 stk
5. Skærebræt i mangotræ fra HKliving - 299 kr for 3 stk
6. Plakat "Integrity" fra Ylva Skarp - 290 kr
Alt fra www.hallingstad.dk

Der vil også komme flere julegavetip her på bloggen, så følg med! På min FB-side poster jeg også jævnligt gode tip til julegaverne, så hvis du ikke allerede følger Hallingstad derinde, så skulle du måske lige ind og kigge nu :)

OG i morgen er det konkurrencetid igen - JUHUUU!!
Heidi

1 kommentar:

  1. Jeg samler idéer til gode, billige julegaver på min blog billigejulegaver.dk Tag et kig, hvis i har lyst :)

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!