5. dec. 2012

Juleblomster

Tak og pris for juleblomster! De kan skabe julestemning på et øjeblik - nemt og dekorativt.

Jeg er personligt vild med julerosen, men også hyacinter, amaryllis og små gran af diverse slag står højt på listen over mine favoritter. Lige nu pynter et pragteksemplar af en julerose hjemme hos os - er den ikke fin?



Hvad er din juleblomstfavorit?

Kig lige ind på www.hallingstad.dk i dag - der er fine nyheder OG Norlie børnetøj til -50%. Måske er det lige der du kan finde den perfekte julegave ;)

Lige nu sidder jeg og planlægger fredagskonkurrencen som sættes i gang på fredag, og det dufter af god julestemning skal jeg hilse og sige :) Min nye annoncør Cool Nordic er sponsor denne gang, så glæd jer!
Heidi

2 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke :-) elsker også juleroserne, men også orkidéer, jeg engang fat i en vist sådan en slags juleorkidé, ih og den havde hvide smukke blomster. Jamen så må jeg lige ind og kigge din dine nyheder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så dejligt nemt med blomster til jul, og en orkidé lyder da også meget spænende!

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!