19. dec. 2012

Aarhus #4: Sophiendal gods

Eller bare juleslottet, vil jeg næsten kalde det i de her dage. Det som manglet når vi var der, var sneen, og så ville det ellers have været de perfekte rammer for den helt rigtige julestemning!

Vi var meget spændte inden vi tog hen til sidste stop på vores tur arrangeret af Visit Denmark, da vi vidste meget lidt om Sophiendal i forvejen. Men det som mødte os, var simpelthen bare fantastisk, og vi blev bestemt ikke skuffet. Slottet er pyntet op til jul efter alle kunstens regler, og vi fik at vide at det tager 2 personer 3 uger at pynte det op! Og det tror jeg på - der var pyntet op alle steder på slottet og der var den hyggeligste julestemning du kan forestille dig.

God mad, super service og de fantastiske rammer, gjorde at vi havde det perfekte ophold på Sophiendal, og her kommer jeg meget, meget gerne igen. Her er lidt stemningsbilleder fra slottet - og ja, jeg sov i den seng som jeg viser på det nederste billedet :) Fik dog ikke fanget spøgelserne med kamera... ;)






Læs mere om Sophiendal på deres hjemmeside.
STOR tak til Sophiendal for et dejligt ophold, og til Linda, Anette og Julie for det bedste selskab man kan forestille sig!
Heidi

1 kommentar:

  1. Åhh lucky you, Heidi. Det er så smukt på Sophiendal. Min mand og jeg var der på vores sidste kærestetur, inden vi blev forældre for 1. gang :)
    Faktisk sagde jeg dengang, at jeg kun ville giftes hvis det blev der, men sådan blev det ikke lige, det kunne ellers også have været meget smukt :)

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!