16. nov. 2012

Tillykke!

Så er det tid for at afsløre vinderen af denne uges fredagskonkurrence.

Som altid vil jeg sige TAK til alle jer som har deltaget, og bidraget med alle jeres skønne historier om hvordan I dækker jeres julebord. Jeg har nydt at læse hver eneste kommentar, og kan forestille mig alle de smukke og fantastiske julebord :)

Og tak fordi I deler og hjælper med at få flere herind på bloggen - det sætter jeg enormt stor pris på!

Nedenunder billedet kan du se om det er DIG som er den heldige!


 Den heldige vinder er denne kommentar (trukket via random.org):
Pia Hansen: Her hos os har vi en hvid dug og i midten en border med nisser på - en vase med smukke jule blomster og så pynter jeg med grand og julenisser og selvfølgelig de søde juleservietter - hvide tallerkener og vinglas hvor jeg sætter en rød snor med en sløjfe og til sidste men ikke mindst smukke lysestager i sølv med hvide lys det er så smukt når det står færdigt


Send mig en mail på heidi@cousin.dk, så sørger jeg for at du modtager den fine præmie :) 

Ha' en skøn weekend!
Heidi

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Så flott!
    Ønsker deg en riktig god helg ♥
    Klem Anette

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!