8. nov. 2012

Til julebordet

Inspireret af indlægget og billederne af det smukke julebord i tirsdags, så har jeg fundet frem et lille udvalg af ting som kan gøre dit (og mit...) julebord til et fantastisk syn. Se med her :)



1. Sølvagern fra By Nord - 79 kr hos Trendyliving
2. Teema tallerken fra Iittala - 103 kr hos Room21
3. Håndlavet dækketallerken fra XO living - 2 stk. for 399 kr hos XO living
4. Lille skål fra Marimekko - 145 kr hos Room21
5. Drikkeglass i grå fra Iittala - 2 stk. for 127 kr hos Room21
6. Bestik fra Normann Copenhagen - 16 dele for 700 kr hos Room21
7. Sirio skål fra Kähler - 129 kr hos Cool Nordic
8. Fyrfadsstage i kobber fra Louise Roe - 99 kr hos Hallingstad
9. Glas med mønster fra House Doctor - 56 kr hos Room21
10. Træskål fra Georg Jensen - 847 kr hos Room21
11. Servietter med striber fra Tine K Home - 79 kr hos Nostalgi Fyn
12. Lysestage fra Areaware - 258 kr hos Room21
13. Sølvkogle fra By Nord - 99 kr hos Trendyliving

Så mangler vi bare lidt lækker julemad :) Hvad står på din menu juleaften, og har du allerede planer for hvordan dit julebord skal se ud?

I morgen sætter jeg i gang en ny fredagskonkurrene, og der får du mulighed for at vinde noget af det som jeg har vist dig ovenover! Hvad det er afslører jeg i morgen, så følg med :)
Heidi

2 kommentarer:

  1. Hej heidi, jeg må jo indrømme at du har smittet... :o)tror aldrig at jeg har følt julestemningen så tidligt før - er meget inspireret af dine indslag! Er vild med sølvkoglen... må eje :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt at du bliver inspireret :) Jeg bliver bare så glad når jeg får sådanne kommentarer!! Og dejligt med julestemning, ikke? ;) Tak for din søde, søde kommentar!

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!