10. nov. 2012

Mere inspiration til borddækning

Først og fremmest så vil jeg lige sige TAK for den overvældende respons på min fredagskonkurrence som blev skudt i gang i går! Skønt at så mange allerede har lyst til at være med og at I tager jer tid til at skrive lidt om hvordan I dækker jeres juleborde :)

Og lidt mere inspiration til borddækning skal I få med på jeres vej - i form af de her smukke billeder taget af den dygtige fotograf Line Klein. Billederne er vist i Alt Interiør, og hvis du lige vil se hvor tingene på billederne er fra, så anbefaler jeg dig at købe magasinet (som selvfølgelig også indeholder en MASSE andet god inspiration til den kommende jul).

Men her altså, den smukkeste inspiration til en flot borddækning - enjoy! Min absolutte favorit er det første billedet, med blandt andet dækkeserviet fra Tine K Home og tallerken fra Design Letters + messing og kobber - superflot!

Se flere billeder på Line Kleins blog eller altså i Alt Interiør :)




Alle billeder fra fotograf Line Klein
Ha' en rigtig dejlig weekend, og husk altså at deltage i min fredagskonkurrence, hvor du kan vinde nogle rigtig lækre ting til at dække dit julebord med!
Heidi

4 kommentarer:

  1. Smukke billeder, alle sammen, men er vist mest til billede tre, hvis jeg nu skulle vælge... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er flotte, og nr 3 er også rigtig, rigtig smuk :)

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!