14. nov. 2012

Kobber

Kobber er den helt store ting den her vinter, og jeg må medgive at jeg er bidt af dillen :) Smukke kobber lysestager er på vej til www.hallingstad.dk, og jeg glæder mig vildt meget til at få dem på lager.

Men man behøver nødvendigvis ikke investere i så meget nyt for at få kobber-looket ind i sit hjem. En rulle kobber washi-tape kan gøre underværker - se bare her.


En lysglas fra House Doctor som jeg købte sidste år, har fået nyt liv med lidt washi-tape. Mønsteret på glasset er synligt gennem tapen, og det synes jeg gør det ekstra smukt. Eller hvad siger du? Kobber washi-tape er købt hos Thomsons.dk.


Jeg fanger ellers mig selv i at tage vildt mange billeder af vores stue for tiden... Det er der nok en grund til, da stuen står overfor en aldrig så lille forvandling i nærmeste fremtid. Den skal nemlig flyttes! Lyder meget omfattende, men det hele handler om at en væg skal væltes og der skal rokeres om på stue og soveværelse (ja, vi flytter vores soveværelse nok en gang...). 

Så derfor er det bare at få taget lidt billeder af hvordan den hele nu engang har set ud :) Kommer flere billeder fra vores stue i løbet af ugen - håber I har lyst til at se med :)
Heidi

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er jeg spændt på kobber lysestagerne, jeg er jo også helt forelsket i det, uhm den varme og glød :-) lysestagen er så smuk, du skulle da lave nogen til din shop :-) det var noget af et projekt som står for døren. Ej det er da ærgeligt med jeres soveværelset, jeg er jo let vild med det, som det er nu :-) ha en dejlig dag og tak for de smukke billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kobber er bare så smukt :) Og jeg er også tilfreds med vores soveværelse nu, bortset fra placeringen... Det ligger midt i huset, og er relativt åbent, så det fungerer ikke helt. Tror på at den nye løsning bliver perfekt :)

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!