5. nov. 2012

Et julehjem

Efter en hurtig runde i blogland og på facebook kan jeg konstatere at mange synes det er en ret så grå, trist og kedelig mandag... Hvad passer vel så bedre end lidt juleinspiration fra en af mine favoritter? Bliv med hjem til Ylva Skarps julepyntede hjem!


Ylva Skarp bor så smukt sammen med hendes familie i en gammel nedlagt skole. Jeg er vild med hjemmet af flere grunde. Jeg fascineres altid af hjem i bygninger som oprindeligt ikke var tiltænkt som bolig. Når det så er sat sammen med en fantastisk god smag og stil, som hos Ylva, så er jeg solgt. Og det er også noget uhøjtideligt ved Ylvas hjem som jeg rigtig godt kan lide - her er ikke alt for "pænt" og man kan se at der er plads til at lege lidt (eller måske meget...) med indretningen.

Hjemmet er enkelt pyntet op til jul (en anden ting som jeg godt kan lide), men her oser alligevel af god julestemning. Enig?

Billederne er fra svenske Lantliv, og er fotograferet af Magdalena Björnsdotter og stylet af Helena Skarp. Se flere billeder og læs hele artiklen her.






Alle billeder fra Lantliv

Og tusind tak for alle de søde tilbagemeldinger på mit indlæg i går, og på boligreportagen som jeg viste i sidste uge! Det varmer på en kold efterårsdag :)
Heidi

6 kommentarer:

  1. Tack! Vad kul att ni gillar vårt hem!! :-)

    kram Ylva

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dit hjem er så fint, Ylva, og så smukt pyntet til jul at det er en sand fornøjelse at se :) Tak for inspiration! Knus Heidi

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!