7. nov. 2012

Det dufter af jul...

Jeg bliver altså bare ved med at skrive om jul... Har ikke fået nogen klager på at det er for tidligt, så jeg satser på det er ok :) Og her hos mig dufter det unægteligt af jul i dag. Jeg var så heldig at få det her dejlige duftlys fra Munkholm i posten i går, fra sødeste Katinka med butikken Blandet-landhandel.dk.

Det spreder en meget dejlig og diskret duft af jul og ser så smukt ud der det står på bordet. Lyset fra Munkholm er håndlavet her i Danmark og har en lækker duft af kanel og appelsin - hvad er vel mere jul end det? Det kan selvfølgelig også fås med en masse andre dejlige dufte - se lige her.

Efter at jeg havde taget de her billeder i dag, tog jeg laptoppen med over i sofaen for at arbejde - en ret god arbejdsplads, ikke? Skabte jo den helt rigtige stemning for at sidde og finde endnu mere juleinspiration frem :)






Så altså, mere juleinspiration to come her på Hallingstad :)

(jeg deltager med det her indlæg i NIBs udfordring KOS)

Heidi

12 kommentarer:

  1. Herligt, hygggeligt og rigtig Hallingstad'sk - held og lykke med deltagelsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mille :) Og dejligt at du synes det er "Hallingstad'sk" - kan godt lide den betegnelse, he he ;)

      Slet
  2. Kan ikke stå for duftlys..Kan faktisk ikke ret godt leve uden..
    Den duft må jeg hellere få fat i..
    Og er glas med nogle sønderjyske fedtkager - Så har jeg remoten i stuen for mig selv..Min mand hader synet af de småkager. Men så kan han lide "Gode råd". Og jeg mangler et jern til at lave dem med..Tigger min gamle faster om at bage hvert år..Mums så er det juletid..

    God aften, og tak for masser af inspiration..Elsker det..
    Kh Birthe Rostgaard Nygaard

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kan absolut anbefale det her duftlys - du kommer garanteret i julestemning med det samme du tænder det. Og lidt småkager er jo heller ikke at foragte, hi, hi :) Og tak for de søde ord, Birthe - det er så dejligt at høre!

      Slet
  3. TAKK for at du har lagt ut bilder på Stylizimo, for da fant jeg (tilbake til) deg.
    Du går herved rett inn på bloggrollen din. Elsker bildene, teksten og inspirasjonen jeg finner her inne!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv takk for de søte ord - nå ble jeg veldig, veldig glad!! Du er hermed også i blogrollen min :)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Kanel og appelsin, DET er juledufter det. Hørtes virkelig ut som et duftlys alle i heimen kunne like! Finnes det forhandlere av Munkholm i Norge også tro?

    Deilig kosekrok du har, det må være et godt sted å arbeide :)

    Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld!

    Klem Linnette

    SvarSlet
    Svar
    1. Takk for de koselige ord, Linnette - hyggelig å høre fra deg! Og jeg tror nok at der også er forhandlere av Munkholm i Norge også - prøv å Google ;)

      Slet
    2. Prøvde å søke på lys med appelsin- og kanelduft, og fant ingenting, men da jeg sjekket linken til butikken du hadde kjøpt det fra skjønte jeg jo at det het JUL. Da fant jeg noen som hadde det ;)

      Slet
    3. Supert! Så er julestemningen sikret hos deg også :) Kos deg!

      Slet
  6. herlig :)

    god stemning.

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!