18. nov. 2012

Brug emballagen

Design Letters har virkelig fået stor succes med de fine porcelæn og melamin med Arne Jacobsen typografi. Og som I nok har bemærket så findes flere af slagsen her hos mig også.


Dog er det ikke kun selve produkterne som er fine, men også emballagen. Og det kan også bruges som dekorative elementer i hjemmet. Her har jeg brugt emballagen til en af kopperne til en alternativ urtepotteskjuler.

Den står sammen med sølvkogler fra By Nord og lidt levende lys på et skærebræt fra HK living, og skaber en lille smule julestemning :) 



Design Letters kopperne er købt hos Cool Nordic, sølvagern kan fås hos Trendyliving og skærebræt kan fås i min egen webshop Hallingstad.dk.

Og mere julestemning skal det blive i løbet af ugen - håber du vil kigge med :)
Ha' en dejlig søndag!
Heidi


6 kommentarer:

  1. Uha det ser lækkert ud! Og rigtig fin idé med emballagen, dejlige billeder og tak for idéen :-) ha en dejlig søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord, og fortsat dejlig søndag til dig også :)

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, ikke :) Tak for din søde kommentar!

      Slet
  3. Det var jo riktig så smart!
    Har enda ikke kjøpt meg noen av disse, men om det skulle skje så skal jeg jammen ta vare på boksen også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ta endelig vare på boksen :) Kastet faktisk noen av de første jeg kjøpte jeg også, men så plutselig gikk det et lys opp for meg :)

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!