22. nov. 2012

Adventsstager

Jeg har lovet jer lidt idéer til nem julepynt, og det skal I nu få. Noget af det første julepynt nogen af os allerede får stress over, er adventskransen eller adventstagen. Næste søndag er første søndag i advent og et lys skal tændes.

Og man behøver altså ikke binde en krans, eller lave smukt dekorerede adventsstager - det kan gøres på en lidt nemmere måde. Forslagene nedenunder kræver en lille investering, men til gengæld så kan du bruge dem igen og igen. Her er nogle af mine favoritter.


1. Square Quattro fyrfadsstage fra Morfo - 549,95 kr hos Trendyliving
2. Kähler Illumina adventsstage - 399 kr hos Kähler
3. Kähler Avvento stager i grå - 497 kr for 4 stk hos Cool Nordic
4. Muuto Gloria lysestage - 499 kr hos Trendyliving
5. Kopper med tallene 1 til 4 fra Design Letters - 299 kr. hos Cool Nordic

1. CasiCasi qb light lysestage - 749,95 kr hos Trendyliving
2. Heima lysestage fra Normann Copenhagen - 399,95 kr hos Trendyliving
3. Lysestager i kobber fra Louise Roe - 99/199 kr. hos Hallingstad

Det var mine bud på smukke (og praktiske) adventstager. Jeg kan røbe at et par af dem allerede er på plads her hos mig. Jeg er vild glad for at det sådan set bare er at sætte 4 lys i og så er jeg klar til næste søndag - hurra!!

Håber du kan lide mine forslag, men kom gerne med andre bud på fine adventsstager eller kranse - måske har du et link til én du har derhjemme?

Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!