28. nov. 2012

Adventsstage

Så nærmer 1. december og 1. søndag i advent sig med stormskridt!! Dagene går lidt for hurtigt lige nu, synes jeg, men det er der jo ikke så meget at gøre ved... Men en adventsstage er klar i stuen, og som sagt (eller skrevet...) tidligere så er der ikke så meget hokus-pokus ved den.

Glæden var stor da Kähler her i efteråret introducerede de fine Avvento juletræer i grå!! Og ja, jeg ved jo godt at juletræer som regel er grønne... Men når man som mig er lidt farveforskrækket, så bliver man jo glad for noget så simpelt som GRÅ juletræer :)

Og nu står de så her og udgør adventsstagen for i år. De står fint på et skærebræt i genbrugsteak fra min webshop. Sammen med lidt gran, kogler, en stang kanel, en sølvkogle fra By Nord og en fin "God Jul" etikette fra Ylva Skarp





Det var altså årets adventsstage.

TIP!
Og så har jeg et lille tøj-tip til jer her til sidst. Som jeg har nævnt tidligere så er jeg konsulent for Norlie børnetøj. Jeg sælger nu alt hvad jeg har på stativerne fra efterårskollektionen med 50% rabat. Tag en kig på min FB-side Norlie Konsulent Sønderjylland. Her finder du lister med det tøj som jeg har hængende (først til mølle, og med forbehold for udsolgt da jeg allerede har solgt en del i dag). Rigtig god mulighed for at sikre sig nogle gode julegaver :) Bestilling foregår ved at sende mig en mail.

Ha' en god aften!!
Heidi 

3 kommentarer:

  1. Åh det ser så smukt ud Heidi.
    Jeg købte de grønne sidste år, men ville hellere have dem i grå, så jeg spray malede dem faktisk igår, det blev så med mørkegrå farve. Men gisp de er godt nok flotte i de lyse nuancer. Så ender det jo nok med, at jeg skal ud og handle lidt ind :-) tusind tak for billederne, det ser vildt skønt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé med at spraymale! Men jeg er dog glad for at jeg ikke købte grønne sidst år, men i stedet kunne få grå i år :) Og tak for de søde ord!

      Slet
  2. Åh hvor jeg ønsker mig de lysestager. Har de grønne, men min mand hader dem... så jeg er ikke helt sikker på, at jeg kan snige dem hjem igen i år ;)

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!