20. nov. 2012

Aarhus #1: Den Gamle By

Lige nu befinder jeg mig i Aarhus i meget godt selskab. Lige pludselig fik jeg mulighed for at møde fine blogvenner fra Norge og samtidig opleve den skønne by - en dejlig kombination, ikke? Aarhus har også en ganske særlig plads i mit hjerte, da jeg for 10 år siden faktisk boede lige netop her. Og ja, savnet kan stadigt mærkes :)

VisitDenmark har invitereret de fine norske bloggere Anette, Linda og Trine til Aarhus, og jeg var så heldig at få mulighed for at komme til byen for at møde dem og deltage i de mange spændende aktiviteter som er planlagt. 

Dagen i dag har blandt andet budt på en tur i Den Gamle By - og her er lige et par snapshots derfra.





Nu skal der soves, inde dagen i morgen byder på endnu flere dejlige oplevelser. Måske kommer der også et par billeder fra hotellet hvor vi bor, Scandic Aarhus City. HAY er et vigtigt stikord her på hotellet, så jeg kan jo næsten ikke lade være med at knipse et par gode fotos ;) So long!
Heidi

7 kommentarer:

  1. Ih, du har da også nået en del i dag.
    Rigtig god dag i smilets by i morgen..Aarhus har så meget at byde på. Bor i Aalborg, men tager gerne turen til Aarhus. Elsker bymidten med alle de spændende steder, som man ellers ikke lige finder.
    Hilsen Birthe R. Nygaard

    SvarSlet
  2. Så heldige dere er! Skulle gjerne vært der med dere. ( og ikke minst hilst på deg, Heidi!) Kos dere masse og hils Anette og Linda.

    klem Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Takk, Nina :) Og ja, du skulle vært med!

      Slet
  3. Ej det lyder og ser ud som en fantastisk dag! Dejlige billeder. Rigtig god fornøjelse med de norske blogvenner :-)

    SvarSlet
  4. Hej hej, fina grejer! Spana gärna in min blogg/magasin. Finns tonvis med inspiration jag tror du skulle gilla skarpt :) Kram o ha en lovely fortsatt onsdag

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!