21. nov. 2012

Aarhus #2: Scandic Aarhus City

Puh... Så er jeg endelige hjemme igen efter 3 oplevelsesrige dage i Aarhus. Jeg er mæt på både indtryk, oplevelser og lækker mad. Det har været fantastisk at blive bedre kendt med søde blogvenner , og vi har hygget os rigtig meget sammen. Og vi har mødt så mange søde, dygtige og inspirerende mennesker på vores vej - tak til jer alle!


Lidt smagebidder fra alle de her fine oplevelser vil jeg dele med jer her på bloggen i tiden fremover, og jeg håber I har lyst til at læse med. Som jeg allerede har lovet jer, så kommer der nu lidt billeder fra Scandic Aarhus City.






Det forholdsvis nybyggede Scandic Aarhus City og ligger i Østergade, midt i Aarhus. Det er et hotel hvor der er tænkt på det meste i tegne og byggeprocessen, både når det gælder miljø og design. Og det første der slår mig når jeg træder ind både i receptionen og på værelset, er at her er en utroligt behagelig stemning. Der er ro, komfort og masser af visuel nydelse i form at lækkert design fra blandt andet HAY.

Jeg har prøvet at fange stemningen i mine billeder, og håber det giver et lille indblik i hvad Scandic Hotel Aarhus City har at byde på. Hvis du har lyst til at se og læser mere om hotellet, så tag en kig her.

I morgen tror jeg det er tid for lidt juleinspiration her på bloggen :) Er du enig?
Heidi

2 kommentarer:

  1. Ej det ser så dejligt og med dejligt selskab kan det vist ikke blive bedre :-) skønne omgivelser. Uha ja vil rigtigt gerne have noget juleinspiration, er jo lidt af en julenørd ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtigt godt - vi hyggede os gevaldigt :) Og juleinspiration er på vej!

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!