8. mar. 2012

Fantastiske hjem efterlyses!

Bor du kreativt, smukt og måske lidt anderledes? Det er jeg sikker på at det er mange af jer der gør, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at kigge indenfor netop dine fire vægge. 


Samme med fotograf Diana Lovring er jeg gået i gang med at lave boligreportager, og vi søger hele tiden aktuelle nye emner til reportager. Så hvis du har et hjem som du tror kunne være aktuelt, og har du lyst til et besøg af os, kunne vi tænke os at høre fra dig. Skriv lidt om dig selv og dit hjem og vedlæg et udvalg af billeder fra dit hjem og send det til heidi(at)cousin.dk.

Nedenunder ser du et lille "sneak-peak" fra den aller første boligreportage vi lavede sammen i januar. Det er fra en meget stilfuld og smuk 50-er villa fyldt med gode genbrugsfund og godt design. Diana tager bare de smukkeste billeder, og jeg er godt tilfreds med resultatet ;-)





Alle billeder fra fotograf Diana Lovring
Glæder mig til at høre fra dig!

Heidi

12 kommentarer:

  1. Så lekkert! Mange fine detaljer!

    SvarSlet
  2. Vil rigtig gerne Heidi, men det blir først når nyt hus er fundet. Alle de mange ideer jeg har må altså vente til ny bolig, men så vil jeg helt sikkert gerne, så håber muligheden også er der i fremtiden... Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Mulighederne er der bestemt i fremtiden - krydser fingre for at I snart kan flytte :-)

      Slet
  3. Lekre bilder, så flink du er!
    Lykke til i jakten, du skulle gjerne få kommet her, men det er nok litt langt. hihi :)

    klemmer fra Silje

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er jo rett som det er på dine kanter, Silje, så det skal du ikke se bort fra :-)

      Slet
  4. Åh, hvor jeg bare synes jeg bor enormt uinteressant :) håber I finder nogle fantastisk inspirerende hjem
    Kh Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Laura - jeg er sikker på at dit hjem ikke er uniteressant :-) Men nogle hjem derude er bare mere inspirerende end andre, så dem vil vi jo alle sammen gerne inspireres af - og her er det Diana og mig kommer ind :-) Håber også at vi kan finde nogle hjem som kan inspirere. Anbefal også gerne andres hjem!

      Slet
    2. Blaamejsen. Blogspot. com

      Slet
  5. Måske en dag, når vi atter er på plads og alt ikke længere er byggerod og flyttekaos - det lyder bestemt spændende og jeg vil glæde mig til at følge med og blive inspireret og fortryllet af de fine billeder :-)

    Kærligst, Louise

    SvarSlet
  6. Sådan et besøg kunne da være fornemt at få! Og meget spændende. Jeg synes, min lejlighed er spændende og inspirerende - nogle ting er der dog ikke helt styr på endnu, men tag et kig på aamosen.blogspot.com, hvor der er lidt billeder i forskellige indlæg fra min stue især.
    Ser frem til at høre fra dig! :-)

    Mvh. Stine

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!