16. mar. 2012

Creativity

Først og fremmest vil jeg lige takke for al den positive omtale jeg har fået her i de sidste dage. Jeg er helt overvældet (og glad, selvfølgelig) - læs mere om det inde på min Facebook-side!

Og så til dagens indlæg. "Creativity" er titlen på ét af kreative Ylva Skarps prints, og billederne nedenunder er stylet af en af den kreative stylist; Annaleena - hurra for to meget kreative svenske kvinder!!!






Jeg har længe tænkt på at lave en indlæg om både Ylva Skarp og om Annaleena, og nu når de to kreative sjæle slår pjalterne sammen er det jo en oplagt mulighed til at skrive om dem begge to.


Ylva Skarp er en svensk designer som forvandler bogstaver til de smukkeste mønster og placerer dem blandt andet på puder og plakater. Jeg er vild med hendes udtryk og hendes ting står højt på listen over produkter som jeg gerne vil have ind i min webshop. Du kan se mere fra hendes smukke univers på www.ylvaskarp.se



Annaleena er en fremadstormende svensk stylist, og har sit helt eget udtryk. Hendes stylinger er typisk meget enkle og stilrene og hun er rigtig god til at bruge lidt utraditionelle effekter i hendes billeder. Som her, hvor hun har brugt cykeldæk, en indkøbsvogn og en rulle med bobleplast. Anneleena er også en fantastisk blogger, og du kan følge hende på hendes blog Anneleenas Hem.


Alle billeder; Annaleena Leino

Så med den her fine inspiration, så vil jeg ønske jer alle en kreativ weekend! Jeg skal blandt andet lave cupcakes med 11 piger på 7-8 år - tror det kan blive meget kreativt :-)

Heidi

9 kommentarer:

  1. Hej Heidi
    Hold op der sker mange fine ting herinde på bloggen. Det er bare så flot gået :-)
    Ylva laver nogle super skønne ting og hendes shop er bestemt et besøg værd. Og Annaleena´s blog er fantastisk!
    Knus og rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tina! Ja, der sker lidt ;-) også en god weekend til dig - håber du har det godt!

      Slet
  2. Ah! Ja, disse posterne er så flotte! Ønsker meg!! Elsker din vakre blogg!

    Ha en vidunderlig helg!

    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlet
  3. Har kigget på de print før, og synes de er vildt skønne. Synes bare det er svært at vælge ;)
    God kreativ weekend.
    Knus

    SvarSlet
  4. Ja, jeg har jo allerede et par stykker Ylvas fantastisk fine brædt med kalligrafi hængende - hun er simpelthen dygtig:) Tillykke med alt den fine omtale af din blog- det fortjener du så absolut! :)

    Knus Pia

    SvarSlet
  5. Hei Heidi:)
    Kjempefine posters, og flotte inspirasjonsfoto!!
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg!! Håper du får sjans å stikke innom når dere er hjemme på påskeferie!! Hadde vært kos å sett deg igjen!!
    Her omdagen hilste jeg faktisk på søstera di, koselig:))
    Ha en fin søndagskveld!! Klem Anita

    SvarSlet
  6. Hei Heidi! Takk for at du deler så fin inspirasjon- ELSKER uttrykket til Annaleena. Sriv opp meg på listen over de som stiller seg i køen om du får inn disse vakre produktene i din smukke web shop!
    Fin uke til deg, klem klem

    SvarSlet
  7. Tack för alla era fina ord! Kul att ni gillar mina print!
    Kram från Sverige

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!