30. mar. 2012

1-2-3 påskeæg

Min datter og jeg har leget med et par pap-æg og washi-tape - se hvordan det gik!

Egentlig er det vel meningen at de her pap-æg skal males eller i hvert fald dekoreres så de brune pap ikke ses. Men jeg synes faktisk æggene er fine som de er. Men at lege med lidt washi-tape er jo altid sjovt, og nu har vi nummereret æggene med 1, 2 og 3. Super nem påskepynt, med andre ord. 





Bloggen går på påskeferie, men jeg kigger måske forbi med et blogindlæg eller to i løbet af påsken - kan blive svært at lade være ;-)

Rigtig god weekend og god påske!
Heidi

9 kommentarer:

  1. Jamen det ser jo rigtig smart ud Heidi, hvor fint med et mor/barn projekt!
    God weekend fra Helle:--

    SvarSlet
  2. Det enkle er - i mine øjne - oftest det smukkeste.
    God påske. :-)

    SvarSlet
  3. Hej Heidi kiggede lige forbi, det ser super ud, manglede lidt kreative ideer til mig og min mellemste datter her i den lange ferie, super ide, vi prøver.
    God påske

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de altså fine Heidi :)
    God ferie!!

    SvarSlet
  5. Washi tape er bare en skøn opfindelse.

    RIGTIG GOD PÅSKE

    SvarSlet
  6. Washi tape er bare en skøn opfindelse.

    RIGTIG GOD PÅSKE

    SvarSlet
  7. Heej! Vilken fin blogg du har :) Jätteinspirerande :)

    Jag skulle vilja tipsa om min sida där jag säljer smycken i silver, ädelstenar och läder, www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit inför sommaren vettja! :) Glad Påsk!

    SvarSlet
  8. Looks great.... Have a happy Easter:-)

    SvarSlet
  9. Super hyggelig blog :)


    Hilsen

    Ditte
    iPad reparation
    http://ipadreparationer.dk/

    SvarSlet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!